Eva’s figure skaters

Hoera… alweer nieuwe Eva Mouton stofjes aantocht. En deze keer zijn het échte winterstofjes. Denk sweaterstof met een zacht fleece laagje binnenin en zachte sponsjes. Heerlijk! Toen ik dit stofje zag, wist ik meteen dat ik hier thuis zou scoren.

Processed with VSCO with f2 preset1--2281

Ik koos om een kapsweater te maken voor mijn dochter want om een of andere reden bleek ze die nog niet te hebben. En dergelijke warme sweaters vind ik heel handig om je kind aan de turnles af te zetten tijdens de koude winterdagen.

1--22841--2302

Als patroon gebruikte ik de emmatrui waar ik dan een kap aan zette. (Als patroon voor de kap gebruikte ik de kaptrui uit SVDHZ 1). Ik zoomde zowel de mouwen als onderaan gewoon om voor een extra baggy effect.

1--22951--22351--2306

Het balance board op de foto’s is eentje van We Rock – Wooden toys. Je hebt verschillende varianten. Ik koos voor de twister – daarmee kan je gemakkelijk draaien als je erop staat. Een leuk extraatje, net als de uitsparing aan de zijkanten die ervoor zorgen dat kindervingertjes niet aan de rand onder het bord vast komen te zitten. Opgelet – ik zeg wel kindervingertjes… mijn echtgenoot nam de proef op de som maar zijn vingers bleken net iets te dik 😉 – of dat deduceerde ik alvast uit zijn gevloek 😉

1--23001--23111--2292

Bedankt om te komen lezen,

XXX, Laurence

Stof: Eva MoutonEditex – binnenkort te verkrijgen in uw favoriete stoffenwinkel

Patroon: Emma trui – Emma en Mona met kap uit SVDHZ1

Balance Board: twister – mosgroen van We Rock – Wooden toys

1--2239

2 gedachten over “Eva’s figure skaters

  1. Heel mooi! Ik denk dat er hier ook zo’n Emma versie gaat volgen. Ik vind die echt heel leuk vallen! Sjiek gedaan weeral! En die uitsparing is echt handig. Hier al veel baby- en kleutergehuil ook doordat dat niet zo is… 🙂

    Like

Plaats een reactie