Geconfettieerde wolfkes

Of zoiets …

Mijn zoon heeft, ocharme het kind, tot midden november in pyjama’s geslapen met korte broek en korte mouwen… Deze moeder vertikte het om pyjama’s te kopen. Deze moeder had ook extreem drukke maanden oktober/november waardoor het kind wat langer moest wachten. Maar ziet… het kind is nu weer volledig voorzien en iedereen is gelukkig!

bewerkt-9315bewerkt-9318

Het patroontje is hét pyjama patroon bij uitstek – Wolf van Zonen 09. Topper hier ten huize Blanche! De fijne cactussweater komt van bij Petite Couture en de beertjes zijn organisch tricot van Finch Fabrics.

bewerkt-9359bewerkt-9352

Om mijn schuldgevoel wat te sussen maakte ik ook de bijhorende superheldencape die het patroon voorziet. De ene kant is lekker warme teddy – ook van bij Petite Couture – en de andere grijze kant is een gerecycleerd laken. Zo doet het ook dienst als dekentje in de zetel.En wanneer ik dit leuk filmpje van Barbara, aka Bobbinhood, voorbij zag komen op IG, kwamen alle puzzelstukjes samen…

bewerkt-9366bewerkt-9374bewerkt-9383

De confetti-kit van Bobbinhood bestaat uit 7 verschillende kleuren en er zit meer dan voldoende in om verschillende stukken te “confetti-eren”. Het is echt supersimpel en je hebt enkel een strijkijzer nodig. Ik zette alle stappen even mooi op een rijtje.

bewerkt-9325
Ik maakte een selectie van de kleuren die ik wenste. Wat meer van het ene kleur, wat minder van het andere…
bewerkt-9327
Ik draaide alle stukjes met de glanzende kant naar boven
bewerkt-9328
Ik verdeelde de stukjes over de cape tot ik een mooi geheel had
bewerkt-9332
Alle stukjes op de cape strijken met behulp van het meegeleverde strijkpapier
bewerkt-9336
Alle plastiekjes er af trekken
bewerkt-9347
Et voilààààà

De packaging op zich, is echt al de moeite!   HIER verkrijgen.

U kan het wel raden… mijn superheld is zo gelukkig met zijn nieuw slaapgerief!

bewerkt-9412bewerkt-9398bewerkt-9431

Maar ook superhelden worden moe… en moeten naar bed! Slaapwel iedereen!

bewerkt-9422

20 gedachten over “Geconfettieerde wolfkes

  1. Hihi, wat een zalige pyama’s en herocape. Ik durf wedden dat hij er zalig in zal slapen. Ik moet ook dringend eens dat patroontje aanschaffen. Alle andere van Zonen09 zijn tot nu toe toppers dus deze zal ook zeker succes hebben bij de kids. 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

