Happy Nature 4

Of ik het zag zitten om een fotoshoot te doen samen met Griet (Emma en Mona), Annick (MinnieMie), Laurence (P’tits monstres) en Kim (Mlle Belle) … én met de nieuwe Happy Nature stoffencollectie van About Blue Fabrics … euhhhhh … daar moest niet zo lang over nagedacht worden. Ik toonde de 4 tricotprints aan de kids en Céleste begon meteen te roepen “Apuja apuja apuja” (vertaling: “panda panda panda”). Dat was duidelijk…

hn4

De zoon, die wou dan natuurlijk ook de panda… Ik zei dat hij iets anders moest kiezen en hoopte vurig op het luipaard, mijn persoonlijke favoriet. De rest van het gesprek verliep als volgt:

“Dan wil ik de olifant”

“Ben je zeker dat je geen ander wil nemen Georges?”

“Nee ik wil de olifant”

“Aléé, kijk nog eens goed, die luipaard is toch geweldig!”

“Okéeeeee, dan de flamingo”

Zucht…

Het duurde nog even voor de shoot, dus nam ik het risico om toch maar het luipaard te kiezen. Laat mij gerust weten waar ik die award in ontvangst kan nemen voor slechtste mama van het jaar…  😉

bewerkt-7808bewerkt-7774bewerkt-7932bewerkt-7813

Voor Céleste maakte ik het Sienna jurkje uit La Maison Victor (editie 01/2016). Ik verlengde het rokgedeelte en de achterkant van het bovenstuk knipte ik op de stofvouw. Ik paste de halsuitsnijding ook nog wat aan zodat die beter zou aansluiten.

bewerkt-7898bewerkt-7894bewerkt-7897bewerkt-7853

Voor het luipaard paneel ging ik op zoek naar een patroon voor een broek met pijpen uit 1 stuk zodat de print niet onderbroken werd. Uiteindelijk kwam ik uit bij het gratis patroontje “Slim Sweats” mét valse gulp.

Vorige week was het dan zover en zagen we elkaar allemaal in Leuven in een professionele fotostudio. Het werd een heel gezellige boel. Het was leuk de dames wat beter te leren kennen en de kids deden het supergoed (bij Queen C kwamen er wel enkele van haar sterke karaktertrekken naar boven, maar goed… al bij al hebben we goed gelachen (en ik gezweet) ). Annick nam de rol van fotografe op haar en ze deed dat fantastisch! Nogmaals dank Annick!

bewerkt-7763bewerkt-7900bewerkt-7901bewerkt-7907bewerkt-7940bewerkt-7914

Zeg nu zelf… Georges en Eloise… Wat een perfecte match die twee   ❤

bewerkt-7875bewerkt-7848

Alle schoentjes komen van bij Hippe Schoentjes, de kousjes van bij Kousen en Karton en de accessoires van bij Les enfants Terrible. Dank u wel daarvoor!

En die mooie tricotstofjes… die komen natuurlijk van bij Bambiblauw en kan je HIER vinden.

Bedankt om te komen lezen. Meer inspiratie vind je ook bij Emma en Mona / My MinnieMie / P’tits monstres / Mlle Belle

bewerkt-7937

19 gedachten over “Happy Nature 4

  1. Wat schitteren je beeldige kids in hun ‘beestige’ outfits. Heel mooi.
    Jade is ook verzot op panda’s en zou zeker niet lang moeten nadenken, mocht ze de keuze krijgen. 🙂
    En een applausje voor Annick voor de mooie foto’s. Het is niet altijd gemakkelijk om de kindjes te laten poseren en een leuke foto te verkrijgen. 😉

    Geliked door 1 persoon

  2. Als Georges en Eloise ooit trouwen, worden dat de mooiste kindjes ever ❤️ Ik was eerst geen fan van de panda, maar Célestes jurkje bombardeert hem meteen tot mijn favoriet. De gewone zwart-witte grid tricot, heeft die hetzelfde formaat van ruitjes? Ik voel ineens de drang om de panda voor mezelf te kopen maar uit één paneeltje krijg ik geen damesstuk 🙂

    Geliked door 1 persoon

  3. Haha die foto van C met 1 schoen is geweldig! De outfits zijn kei leuk gematched en gestyled met die groene sokken en mooie schoenen, mega dikke duim en halleluja’s en zo x 10.000

    Like

  4. Waw zeg, en zo’n modellen hier ook. Super cool! Ik vermoed dat die zoon van je niet graag op de grond speelt, als jij het aandurft om hem witte tricot rond zijn knieën te doen 😉

    Like

  5. Wauw, die broek! Ik vind dat luipaard ook de mooiste van de 4 🙂
    Ik kende het patroontje niet en ben nochtans fan van smalle broeken voor mijn ventje. Eens uitproberen. Prachtige foto’s ook!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie