Petite Couture Creation – Part 2

Mijn tweede bijdrage is meteen één die me heel nauw aan het hart ligt. Voor ons is het hoofdstuk “creche” afgelopen want mn jongste spruit start vandaag haar eerste schooldag. Mijn hart bloedt want ze is nog zo klein (en neem dat maar letterlijk… ze is vandaag 2jaar, 6maand en 2 dagen… net de limiet om over te stappen). En het is misschien wel een felle, die dochter van mij, een nieuwe omgeving vraagt toch altijd even tijd om te wennen. Ik vrees dat het een moeilijke dag zal worden (voor ons allebei), maar ze zal hem wel in stijl doorbrengen! Meer info en foto’s kunnen jullie vinden op de blog van Petite Couture.

bewerkt-8734bewerkt-8805

11 gedachten over “Petite Couture Creation – Part 2

  1. oooh, dat zal wel idd een beetje een dubbele dag geweest zijn! hopelijk alles toch al bij al vlot gegaan, en intussen terug bij mama 🙂 Hopelijk heeft haar prachtige boekentasje en outfit toch een klein beetje geholpen, al was het dan misschien vooral voor de mama 😉 Succes er nog mee, en toitoi voor dochterlief!

    Like

  2. Zo mooi. Ik ben verliefd op de hele outfit. Je dochter zal wel heel fier zijn op haar mama. 🙂
    Jade is 3 jaar en gaat nu 5 maanden naar school. Ik herinner me nog heel goed de eerste schooldag. Het is altijd iets erger voor de mama dan voor zoon- of dochterlief. Ik hou dan ook van de momenten dat Sean en Jade naar mij toelopen, een dikke kus en knuffel geven en zo blij zijn als ik hen ophaal aan ’t school. 🙂

    Like

  3. Wauw, wat een prachtige outfit! Je hebt er je werk van gemaakt. Weeral zo’n mooie foto’s ook. En heerlijk als je dat eerste boekentasje zelf kan maken hè. Hier gelukkig nog een jaartje veilig onze super goeie crèche. Hoe zijn de eerste dagen meegevallen?

    Like

Geef een reactie

