Nothing original

Vandaag toon ik jullie niet origineels. De helft van onze vlaamse naaiwereld heeft ondertussen al deze combi gemaakt, maar ik blijf de outfit zo leuk vinden dat ik besliste om mee op de boot te springen. De stof ging ik meteen gaan halen als ik zag dat Helena deze besteld had! Hoe leuk zijn die! En er zijn nog kleurtjes beschikbaar in De Stoffenkamer.

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset

Een norino trui van Noortjeprullemie in combinatie met de play pants van Made It Patterns. Deze laatste paste ik wel wat aan zodat het net iets mee ‘short’ leek en net iets minder ‘onderbroek’. Hiervoor maakte ik gewoon een maatje groter (5J) en verlaagde ik de zijnaad met 1 cm. Ik tekende het even uit zodat het duidelijk is voor iedereen.

tuto1--69241--6916

Meer woorden moet ik hier eigenlijk niet aan vuilmaken… Geniet dus maar mee van de foto’s 🙂

1--69571--68821--69201--68991--6869

Merci om te komen lezen! XXX

Laurence

Patroon bovenstuk: Norino sweater – Noortjeprullemie

Patroon onderstuk: Play pants – Made it patterns

Stof: Elvelyckan design van bij De Stoffenkamer

13 gedachten over “Nothing original

Plaats een reactie