Oh summer…

Ik maakte ergens in december een midirok in blauwe double gauze. Ik had meteen al een bepaalde styling voor ogen en wist met welk shirtje ik ging combineren. De flatlay foto’s werden al genomen, maar de aan-foto’s.. daar kwam het gewoon niet van. En toen kwam de nieuwe bobo choses collectie uit en bestelde ik (uiteraard) enkele stuks voor de kindjes. De inhoud van mijn pakketje kwam toevallig naast mijn pakketje ‘te bloggen kledij’ te liggen en plots zag ik een match made in heaven! Een nieuwe flatlay foto werd gemaakt en het kind werd aangekleed en voor een witte muur geplaatst met “Pina Colada” van K3 op de achtergrond. Iedereen content!

Processed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 preset

De patroondelen van het rokje werden overgetekend van ons lievelingsrokje van vorig jaar (ook eentje van Bobo trouwens). Het knopenpad vooraan is apart geknipt en volledig functioneel. Geen luie naaister deze keer 😉 Het is eigenlijk een uitgeschuinde A-lijn rok met doorgesneden voorpand.

1--67061--66961--6702

Zoals altijd voor broekjes en rokjes maakte ik de tailleband vooraan op maat (en verstevigd met H200 vlieseline). De tailleband achteraan maak ik dubbel zo lang als de halve taille-omtrek waarin ik dan een elastiek op maat rijg. Op deze manier kan de rok gewoon aan en uit. De tijd die ik stak in het volledig functionele knopenpad bleek dus overbodig, maar de naaister in mij, is wel heel blij met het eindresultaat ❤

1--67471--67051--6791

Wat betreft de foto’s… er kwam eindelijk een streepje licht ons huis binnen, dus ik ging total loss! Sorry voor de overload aan foto’s… ik neem het u trouwens echt niet kwalijk als u nu wegklikt 😉

1--67511--66971--6699

Bedankt om te komen lezen, XXX

Laurence

Stof: blauwe double gauze – geen idee meer waar ik die vond, maar volgens mij hebben ze dezelfde bij De Stoffenkamer

Patroon: zelf getekend

Topje: Bobo Choses van bij Goldfish

1--67411--67441--6746

2 gedachten over “Oh summer…

Plaats een reactie