Petite Couture Creation: part 3 and my IG husband

Mijn eerste selfish sewing project viel in de smaak, dus ik besliste om nog eens een poging te wagen. En met een half metertje dat nog overbleef, maakte ik nog snel hetzelfde voor mijn dochter.  2x hetzelfde patroon – 2x dezelfde stof. Twinning van de bovenste plank 😉

bewerkt-0666

De foto’s werden door mn man getrokken. Achteraf vroeg hij of hij nu officieel een Instagram Husband was… Voor zij die nog niet van Instagram Husbands hoorden: check zeker dit hilarisch filmpje!

Meer info en foto’s op de blog van Petite Couture.

bewerkt-0620

6 gedachten over “Petite Couture Creation: part 3 and my IG husband

  1. Super mooi gedaan!! Ik voel een handmade zomergarderobe voor jezelf komen. En echt heel erg lachen, dat filmpje. Goed dat er zelfhulpgroepen bestaan voor die arme hubbies. 🙂

    Like

Geef een reactie

