Golden Glitter Liv dress

Zagen jullie al het laatste nieuwe gratis patroontje van Mix it Make it? De Liv dress is een vereenvoudiging van de Millie, maar daarom zeker niet minder mooi! Ik combineerde het met deze tutorial van Noortjeprullemie om de jurk wat extra feestelijkheid te geven. Ik vind het een modelletje dat mijn meisje supergoed staat. Er zullen hier zeker nog enkele Millie’s en Liv’s volgen.

img_6703bewerkt-9877

Het stofje kocht ik over van Isabelle (A naais ID) op het laatste ‘2nd hand made event’ en komt van De Stoffenkamer. Momenteel uitverkocht maar héél binnenkort komt die weer binnen. Het is een stevige tricot met gouden glitter. De elasticiteit van de stof is wat minder, maar voor dit patroontje is dat ook niet nodig. Ik vreesde even dat haar hoofdje niet door de opening ging geraken, maar met enig trekwerk, bleek dit uiteindelijk toch te lukken   😉

bewerkt-9859bewerkt-9878bewerkt-9874bewerkt-9869

Een van onze kerstfeestjes (ja, met S – wij klokten dit jaar af op 5 familiefeestjes – nee, geen gescheiden ouders, wel grote families en al… ) bleek in een ontwijde kapel in Gent (Het Monasterium). Deze blogmama, kon het dan ook niet laten om snel enkele (Iphone)foto’s te trekken van haar kerstengel.

Processed with VSCO with hb1 preset

5 gedachten over “Golden Glitter Liv dress

  1. Jij bent de beste reclame die een patroontekenares zich kan indenken! Had ik wat kleinere babysitkindjes (en wat energie), ik ging ook aan het naaien, want net als jij ben ik helemaal fan van deze patronen ❤

    Like

Geef een reactie

