Eva’s eggs

Voor het eerst werd hier carte blanche aan de zoon gegeven. Hij mocht stof én patroon kiezen. Ik koos enkel nog een passend voeringsstofje voor de kap. De eitjes zijn opnieuw van de hand van Eva Mouton in samenwerking met About Blue Fabrics. Echt, ik val in herhaling maar de kwaliteit is echt wel TOP. Zalig om te verwerken en ik denk even zalig om te dragen. Hier kan je de stof bestellen.

bewerkt-7563

Een trui mét kap en mét spiegeleitjes… meer valt daar eigenlijk niet over te zeggen.

bewerkt-7681bewerkt-7701bewerkt-7671

Het patroon is de kaptrui uit het boek “stof voor durf het zelvers” van Griet (Emma en Mona) en Lies (Oontje). Ik maakte de 5-6 jaar voor mijn 4 jarige want ik hoorde dat de maten uit dit boek nogal klein vallen. Enkel de mouwen verkortte ik met 4 cm. De voeringstof is een grid tricot die ik onlangs bij Madeline de Stoffenmadam kocht. Past er perfect bij!

bewerkt-7752bewerkt-7756

En dé manier hier om mijn zoon te overtuigen voor een fotoshoot (NEE, deze keer geen tictacs 😉 ) –> hem beloven dat ik achteraf “springfoto’s” zal trekken… Fier dat hij dan is 😉

bewerkt-7774bewerkt-7758

9 gedachten over “Eva’s eggs

  1. Heerlijk! De stof, de combinatie met de zwart-witte stof en de eitjesbril. En die springfoto spreekt inderdaad boekdelen over het enthousiasme. 🙂 (Mouwen enkele centimeters inkorten hoort er hier ook steevast bij.)

    Liked by 1 persoon

  2. Jouw fotostyling is toch altijd helemaal af! Ik blijf superfan van je poseer-eens-met-de-stof-foto’s (ik dacht eerst dat je er dekentjes van had gemaakt 😉), maar zeker ook van deze. En de combi met de grid, 💕, maar dat zei ik ook al 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

