Petite Couture Creator

Ik mag mezelf, net als NickyMarleenMieke en Sylvia (en nog een topper die binnen 2 weken aan jullie voorgesteld zal worden) Petite Couture Creator noemen. Ik ben fan van het eerste uur van Petite Couture. Als Wendy net begon, was het vooral de korte afstand tussen haar garage en mijn werk die me interessant leek. Ik koop veel online maar als ik de kans krijg om de stoffen eens te voelen en de verzendkosten te vermijden, dan ben ik al half gewonnen. Zij die me op Instagram volgen zullen wel al vaak de hashtag #petitecouture bij mn creaties gezien hebben. Hieronder slechts een greep van wat ik al maakte:

 

Het is dus een understatement om te zeggen dat ik vereerd en héél enthousiast was als ze me vroeg om Petite Couture Creator te worden. Lieve Wendy, hartelijk dank voor de opportuniteit en ik hoop op nog veel gezellig babbels tijdens mijn middagpauze  😉

En voor zij die wat meer over mij willen weten… hier kan je mijn interview lezen.

10 gedachten over “Petite Couture Creator

Geef een reactie

