Laptop cover

Om op reis te vertrekken, had ik nog een cover nodig voor mijn laptop. In de winkels vond ik mijn goesting niet. Zelf maken was de volgende optie.

Ik opende mijn stoffenkast en zag meteen welk het ging worden. Eentje uit de persoonlijke voorraad van Wendy van Petite couture. Tijdens één van mijn talrijke bezoekjes in haar garage spotte ik een rol dat een beetje verstopt zat in een klein hoekje. Mijn oogjes begonnen meteen te blinken en lieve Wendy kon geen nee meer zeggen… Nog eens merci Wendy 😉

bewerkt-6327bewerkt-6337

Voor de voering gebruikte ik een klassieker van Atelier Brunette die ik voor een spotprijsje vond op het second(hand)made evenement. (Er is trouwens een nieuwe datum bepaald voor de volgende editie. Hou 27 November dus zeker vrij voor een nieuw topevenement in Gent)

bewerkt-6333

De sluiting haalde ik bij het moederschip der tassen-benodigdheden: K-bas. Ik nam de afmetingen van mn laptop en tekende iets uit. Achteraf gezien had de flap een extra centimeter of twee kunnen gebruiken. Maar deze is zeker goed genoeg.

bewerkt-6370bewerkt-6367

Ik kan op reis vertrekken   😉

15 gedachten over “Laptop cover

Geef een reactie

